فروش انواع توری برای پنجره دوجداره فولکس واگنی

فروش انواع توری برای پنجره دوجداره فولکس واگنی, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش انواع توری برای پنجره دوجداره فولکس واگنی

بهرام پروهان

فروش انواع توری برای پنجره دوجداره فولکس واگنی شامل توری پلیسه, توری رولینگ,توری لولایی ,توری ثابت و توری مگنتیک می باشد که به دلیل نوع بازشو پنجره فولکس واگنی مورد توجه قرار گرفته است. تفاوت اصلی این نوع توری ها نسبت به یکدیگردر مواد سازنده و همچنین راحتی در نصب و الماسی و نوع بازشوشان می باشد.
فروش انواع توری برای پنجره دوجداره فولکس واگنی به دلیل مزایای متعدد آن که شامل عایق بودن در برابر صوت و گرد و خاک و نیز کاهش چشمگیر اتلاف انرژی مورد توجه سازمان ها و اماکن اداری قرار گرفته است. قابل به ذکر است در اجرای انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی می بایست کارشناسی توسط شرکت تولید کننده صورت پذیرد تا بهترین نوع کاربری و اجرا طراحی شده و همچنین مشخص گردد در اجرا می بایست از کدام نوع یراق فولکس واگنی استفاده گردد تا بهترین کاربری حاصل گردد. پنجره دوجداره فولکس واگنی یک انتخاب صحیح جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم پنجره دوجداره فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از پنجره دوجداره فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم می آورد. کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله خصوصیات فروش انواع توری برای پنجره دوجداره فولکس واگنی است.
پنجره دوجداره فولکس واگنی به دلیل یراق آلات خاص خودمصارف خاصی دارد و سيستم بازشوی اين پنجره به صورت ريلی و مانند ماشين های فولكس واگن مي باشد. مزايای انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی عبارت است ازباز شدن (سش)باز شو تا زاویه ۴۵ درجه، هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود و دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی می باشد. آب بندی و هوابندی کامل و قوی انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی باید کاملا رعایت شود.در ساخت انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی ازهمان نوع پروفیل لولایی یو پی وی سی استفاده می شود که البته می تواند پروفیل سری ۶۰ یا ۷۰ و یا از پروفیل درب استفاده شود که قاعدتا این قضیه نیاز به کارشناسی و بررسی محل و اندازه و ابعاد قبل از ساخت را دارد. در نتیجه به علت وجود لاستیکهای آب بندی میان دو پروفیل یو پی وی سی و مکانیزمهایی که اتصال و فشار آنها را بر یکدیگر بیشتر می کنند به صورت کامل آبند و هوابند می شود و بحث ورود گرد و غبار،سرما گرما و وجود صدا ناشی از از باد به طور کامل در این نوع پنجره از بین خواهد رفت.

یراق فولکس واگنی
درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی
در این نوع پنجره ، قسمت اعظم عملکرد پنجره را ، یراق عهده دار می باشد .
یراق آلات در پنجره های Tilt & Slid متنوع است به صورتی که از یراق آلات دستی Manull شروع شده و به یراق آلات فول اتوماتیک Full Automatic ختم می گردد.
پنجره های فولکس واگنی بسیار شیک ، با دوام ،مقاوم و عایق می باشند به صورتیکه علاوه بر عایق بودن شیشه ،حد فاصل پروفیل بازشو و فریم دو یا سه نوار آبندی قرار می گیرد و باعث هوابندی و عایق سازی پنجره می گردد
فروش انواع توری برای پنجره دوجداره فولکس واگنی دارای سه نوع می باشد:
پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی با یراق مکانیکی: که عمدتا در پنجره های کوچک استفاده می شود که بحث نوع بازشو و بحث عدم اشغال فضا در محل مطرح می باشد. لازم به ذکر است که به علت وزن پایین شیشه و لنگه در این پنجره باز و بسته شدن با اعمال نیروی فیریکی کامل توسط شخص صورت می پذیرد.
پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی با یراق نیمه اتومات: این یراق در پنجره و درب های متوسط استفاده می شود و نسبت به یراق مکانیکی روانتر بوده است و اعمال نیروی فیزیکی جهت باز و بسته شدن پنجره یا درب کمتر می باشد.
پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی با یراق فول اتومات: این نوع یراق در اجرای پنجره های فولکس واگنی با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید.
در درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی فول اتومات شما با کمترین فشار فیزکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیت و یا خطری.
شرکت این پنجره در تولید و فروش توری پنجره دوجداره و اجرای انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می کند که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند. همچنین این شرکت قادر به مشاوره به مشتریان گرامی جهت تولید و اجرای انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی یا Tilt & Slide می باشد.
توری پنجره یو پی وی سی آهنربایی: این شرکت وارد کننده ملزومات توری های جمع شونده (پلیسه-رولینگ) مفتخر است با ارائه بهترین و باکیفیت ترین توری های مدرن و جمع شونده آسایش و آرامش را برای شما مشتریان عزیز به ارمغان بیاورد.

توری پنجره
برای ورود هوای تازه به منزل ممکن است بخواهیم درساعاتی از روز درب و پنجره های خود را باز بگذاریم و از استشمام هوای تازه لذت ببریم، اما در فصل های گرم سال اغلب ورود حشرات و حیوانات موذی یکی از معضلاتی است که ما را کلافه میکند و استفاده از توری های ثابت هم مانع مشاهده کامل محیط بیرون میشود. در این مواقع توری پلیسه توصیه میشود که جانشین مناسبی برای توری های ثابت و لولایی است. این توری ها علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات ریز مانع نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا میشود و در برابرنورخورشید و رطوبت هوا نیز مقاوم است.
توری پلیسه پنجره یو پی وی سی با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود میباشد، این توری ها از جنس توری پلی استایرن هستند که به آن مش آکرلیک نیز می گویند.توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و این ویژگی سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میشود درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا میشود.
دو نوع توری پلیسه وجود دارد: توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در جهت عمودی ساخته میشود و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در جهت افقی ساخته میشود.
توری های پلیسه هنگامی که در داخل قاب آلومینیومی خود قرار میگیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمیکنند در نتیجه هنگام مشاهده از داخل ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد. توری های پلیسه بخاطر سهولت و راحتی در نصب زبان زد هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: